تلویزیون ال جی 75 قیمت

Wiki Article


به کمک قدرت بالای این بلندگو‌ها شما صدایی چند بعدی را تجربه می‌کنید که از گوش دادن به آن لذت خواهید برد. این تلویزیون به کمک طراحی منحصر به فرد خود دکوراسیون منزل شما را دگرگون کرده و به منزل شما جلوه‌ای مدرن و بسیار زیبا خواهد بخشید. (MHC-V72D) بلندگوی عقب یا Rear tweeter به شما این امکان را می دهد افرادی که در قسمت پشت سیستم صوتی قرار دارند به اندازه ی افرادی که در قسمت جلو قرار دارند، صدایی قدرتمند را بشنوند بنابراین هر کسی... (MHC-V82D) بلندگوی عقب یا Rear tweeter به شما این امکان را می دهد افرادی که در قسمت پشت سیستم صوتی قرار دارند به اندازه ی افرادی که در قسمت جلو قرار دارند، صدایی قدرتمند را بشنوند بنابراین هر کسی... ریموت کنترل جادویی به نحوی که از طریق حرکت اشاره گر روی صفحه و یا کنترل صوتی همه چیز را برای شما راحت تر مهیا می سازد. اگر قصد خرید تلویزیون را دارید فروشگاه بانه نیاز با داشتن قیمت های مناسب نسبت به سایر فروشگاه ها بهترین گزینه برای خرید تلویزیون می باشد.


این مدل دارای تکنولوژی Clear Voice III است و صدای دیالوگ ها را صاف و شفاف به گوش میرساند. تلویزیون 2021 ال جی 75UP8050 مجهز به سیستم عامل webOS نسخه 6.0 است و امکانات هوشمند خوبی را ارائه می دهد. این تلویزیون از نرم افزار LG ThinQ پشتیبانی میکند و به شما اجازه میدهد از طریق تلفن همراه هوشمند تلویزیون را تنظیم و مدیریت کنید. همچنین میتوانید از طریق Apple Homekit و Airplay2 دستگاه های شرکت اپل را نیز به تلویزیون متصل کنید. این تلویزیون دارای مرورگر وب است و میتوانید از طریق آن به وب گردی بپردازید.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

آنها را به تماشای ورزش های مختلف مانند تنیس، فوتبال، بیس بال و بسکتبال دعوت کنید. زیرا مانند بسیاری از وسایل دیگر ممکن است با سلیقه ی افراد و انتظاراتشان واژه ی “بهترین” معنی متفاوتی داشته باشد. وضوح تصویر که در استاندارد های 1080p که فریم ویدیویی Full HD و 4K مربوط به فریم ویدیویی Ultra HD می باشد. که سایز های استاندارد شرکت های معتبر در (32،43،49،50،55،65) اینج می باشند. شما می توانید با هماهنگی کارشناسان فروش ما بخشی از هزینه را به صورت بیعانه پرداخت کنید.


قیمت تلویزیون ال جی نانو 75


البته این قابلیت سبب تفکیک رنگ مشکی از سایر رنگ ها نیز می شود که در نهایت مشاهده فیلم مورد علاقه شما را لذت بخش تر می کند. پس اگر از کاربرانی هستید که کیفیت تصویر را اولویت خود برای انتخاب قرار می دهید، خرید تلویزیون ال جی 75UP77003 برای شما از بهترین های این شرکت خواهد بود. شرکت سونی در هنگام طراحی و تولید محصولات خود تمامی جوانب را رعایت نموده و همواره محصولاتی فوق ‌العاده را به بازار عرضه می‌کند. با استفاده از طراحی مینیمالیستی سطح صفحه نمایش به حداکثر مقدار ممکن رسیده و میزان حاشیه‌ها در کم‌ترین میزان قرار دارد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

از طریق Tap View، تنها با ضربه زدن به تلویزیون، نمایشگر گوشی خود را رویتلویزیون به اشتراگ بگذارید. شرکت سامسونگ فناوری های متنوعی را برای تلویزیون 75Q60B در نظر گرفته است، تا تصاویری واقعی‌تر را به نمایش بگذارد. تلویزیون QLED سامسونگ 75Q60B با فناوری Quantum Dot تصاویر خارق العاده را خلق می‌کند. Quantum Dot نیمه‌هادی هایی هستند که تصاویر را بهبود بخشیده و با کیفیت بهتری به نمایش می‌گذارند.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ


سامسونگ در سالهای اخیر همواره در بالای جدول برترین تولیدکنندگان تلویزیون بوده است. دلیل این موضوع شاید این باشد که سامسونگ برای ساخت تلویزیون کمترین وابستگی به سایر شرکت ها دارد. سامسونگ برترین تولید کننده پردازنده Neo Quantum با قدرت تفکیک 4K و همچنین سازنده بهترین کنتراست فوق‌العاده Quantum HDR 32x است که در تلویزیون QN90A Neo میتوانید داشته باشید. یک میلیارد سایه‌رنگ با تکنولوژی نقطه کوانتومی از ویژگی های برتر تلویزیون های جدید سامسونگ است که در تلویزیون های سایر برندها نیز از آنها استفاده میشود. این کیفیت عالی در پخش محتوای ورزش، تجزیه و تحلیل کوچک‌ترین جزییات در بازی را ممکن می‌سازد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

همچنین، به کاربران ورزش دوست کمک می کند تا بدون نیاز به صرف زمان برای جستجوی کانال های ورزشی، به سادگی از یک کانال غیر ورزشی به کانال ورزشی سوئیچ کنند. فروشگاه اینترنتی آریوان بستر مناسبی را برای ارائه‌ی لوازم خانگی اصلی فراهم نموده است. تیم کاری فروشگاه آریوان با تکیه بر اصل مشتری مداری سعی در ارائه‌ی محصولات با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب دارد. محصولات ارائه شده در این فروشگاه علاوه بر اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند، دارای قیمت مناسبی نیز بوده و رضایت خاطر شما را فراهم خواهند نمود.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ


واکر ، کیت اسمیت و جورج گرش وین اولین تلویزیون تمام الکترونیکی در لوس آنجلس شروع به کار کرد. اضافه بر نماد الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی آوینتو دارای نماد طلایی ساماندهی از وزارت ارشاد و ساماندهی رسانه های دیجیتال را دارا می باشد. تلویزیون‌های براویای تولید شده توسط شرکت سونی کاملا با محیط زیست سازگار بوده و هیچ گونه آلودگی یا آسیبی برای محیط زیست نداردند. پلاستیک استفاده شده در تلویزیون 65A90J سونی کاملا برای محیط زیست بی خطر بوده و قابل بازیافت و استفاده مجدد است.



با وجود این سطح پیکسل که حدود eight میلیون است شما صحنه هایی فوق العاده دل انگیز را از صفحه نمایش این تلویزیون مشاهده خواهید کرد. ویژگی Al Brightnes management را با پیروی از هوش مصنوعی قادر است که روشنایی صفحه نمایش را به صورت خودکار با روشنایی و شرایط محیط تنظیم کند. گفتنی است که در این ویژگی 9 حالت تصویر نهفته‌ است؛ که شامل حالت بازی حالت ورزشی، سینمایی و… می باشد. بنابراین شما قادرید که با محتوای درحال پخش آنها را به فرصت دهید تا شاهد صحنه‌هایی جذاب و دیدنی باشید. توسط قابلیت فیلم کار در این تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی فیلم و سریال های مورد علاقه تان را به آن صورت که فیلمسازان و کارگردانان انتظار دارند مشاهده می نمایید‌‌. فناوری LG Local contact همانطور که از نامش پیداست قادر است که کنتراستی فراوان را در صحنه ها ایجاد سازد تا تصاویر با روشنایی و شفافیت بالایی بر روی صفحه نمایش پدید آید.


تلویزیون ال جی 55 nano 75


از طریق Object Tracking Sound Lite اشیاء را ردیابی کرده و صدایی سه بعدی به گوش شما می‌رسد. فناوری Adaptive Sound نیز صدا را با توجه به محتوا تنظیم و پخش می‌کند. تلویزیون 50 اینچ ال جی 4K اسمارت 2021 مدل 50UP8100 تلویزیون بسیار شیک ال جی است که با عملکرد بی نظیر خود توانسته به یکی از خوش فروش ترین مدل های بازار تبدیل شود . خرید اینترنتی هم از صرفه جویی در زمان و راحتی و هم از نظر قیمت بسیار به صرفه و عالی بوده است .


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

تلویزیون ال جی C1 سایز fifty five اینچ یکی از تلویزیون های 2021 ال جی محسوب می شود. تلویزیون ال جی سی 1 برای استفاده های حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم کاملا مناسب است. ال‌جی با ارائه تلویزیون اسمارت 65NANO75 قصد دارد سطح جدیدی از کنترل رنگ استادانه را به نمایش بگذارد. فناوری Nano Color در این تلویزیون جدید به هر صحنه روح تازه‌ای می‌بخشد.


میزان تازه سازی تلویزیون 75UP7750 ال جی 50 هرتز است که صفحه نمایشگر آن در هر ثانیه خود را تازه می کند. انجام این کار در زمان تماشای برنامه‌های زنده تلویزیون، بازی‌های ورزشی یا اجرای بازی‌ها بسیار موثر بوده و تصاویر متحرک بسیار دلپذیر نشان داده میشوند (زیرا در این حالت سرعت فریم اصلی بالا است). اما در مورد فیلم‌های سینمایی که در اکثر اوقات از نوع 24 فریم در ثانیه هستند، مساله‌ای خاص به وجود نمی اید. در زمان نمایش این فیلم‌ها، احساس می‌کنید فریم‌ها بسیار روان‌تر از آنچه باید باشد .به شما نشان داده شده و ممکن است پس از مدتی برایتان ازار دهنده شوند.


تلویزیون ال جی نانو 75


همراه تلویزیون ال‌جی 65NANO75 یک ریموت کنترل هوشمند ارائه می‌شود که قابلیت‌های جدیدی از جمله Magic Explorer به آن افزوده شده است. ریموت دستگاه با طراحی ارگونومیکی که دارد به راحتی در دست جا می‌گیرد و امکان اسکرول و اشاره در آن جستجوی سریع را ممکن می‌سازد. کلیدهای میانبر بر روی ریموت هوشمند دسترسی به برنامه‌های مختلف را آسان می‌سازند. مرورگر وب در دسترس شما قرار می‌گیرد تا محتوای مختلف را جستجو کنید، برای این کار کافی است به Wi-Fi متصل شوید.


برای اتصالات مختلف دستگاه از منوی Home Dashboard استفاده کنید تا دچار سردرگمی نشوید. تلویزیون‌های 49 اینچ با توجه به اندازه مناسبی که دارند برای بسیاری از خانواده‌های نه چندان بزرگ می‌تواند ایده آل باشد. کاربر می‌تواند طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها از جمله هوشمند بودن یا نبودن، رزولوشن فورکِی یا فول اچ دی ، فناوری صفحه نمایشگر کیولِد یا ال ای دی را انتخاب کند. فروشگاه اینترنتی میهن کالا با سابقه‌ای چندین ساله در عرصه فروش اینترنتی، چند سالی است که راه و رسم جدیدی را در فروش اینترنتی کالای دیجیتال به کار بسته است. میهن کالا در طی چند سال فعالیت خود در بازار کالای دیجیتال توانسته است که همیشه این دو مهم را سرلوحه فعالیت خود قرار بدهد. فروشگاه اینترنتی میهن کالا دارای تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی از نهادهای مربوطه است.



علاوه بر تکنولوژی های گفته شده دارای فناوری Ultra Surround نیز می باشد و صدای فراگیر مجازی را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون از فناوری AI Sound برخوردار است و صدای تلویزیون را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم میکند. همچنین با استفاده از تکنولوژی AI Acoustic Tuning فاصله شما از تلویزیون را تشخیص داده و صدا را با توجه به محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد تنظیم میکند. LG این تلویزیون را به تکنولوژی Clear Voice III مجهز کرده است و با تقویت صدای دیالوگ ها همه چیز را واضح و شفاف میشنوید. کیفیت 4K2021صدا 20 وات120 هرتزLED / پنل VA2×USB سیستم عامل اندروید4×HDMIگیرنده داخلی و خارجیساخت مالزیX90J از محصولات بسیار عالی تولید شده سال ۲۰۲۱ میلادی کمپانی سونی است. لیست قیمت تلویزیون ال جی ؛ تلویزیون های ال جی از جمله محصولاتی هستند که از کیفیت مطلوبی برخوردارند و کارایی بالای این تلویزیون ها سبب جذب کارابران فراوانی به آن ها شده اند.


خرید تلویزیون ال جی 75 اینچ


وجود سینمای خانگی و پخش کننده‌های با قابلیت پخش DVD یا Blu-ray و نیز ساندبار علاوه بر بهبود کیفیت و لذت تماشا، از ملزومات یک اتاق نشیمن امروزی است. ما با ارائه انواع کولرهای گازی و پنکه همراه روزهای گرم شما خواهیم بود ضمن اینکه انواع آبمیوه گیری، نوشیدنی ساز، بستنی ساز و آبسردکن روزهای گرم سال را دلپذیرتر می کنند. همچنین انواع ابزار آلات مانند اره برقی، دستگاه جوش، قیچی، کارواش و پخچال ماشین را برای آقایان و علاقمندان به کارهای فنی ارائه کرده است. در یک کلام دی جی بانه گلچینی از بهترین محصولات برندهای معتبر جهانی مانند سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، فیلیپس، مولینکس.


نمایش رنگ‌های واقعی همراه با جزئیات دقیق، زمان پاسخگویی بسیار سریع و صدای فراگیر و چند بعدی همگی جزو ویژگی‌هایی هستند که 65A90J را به پیشنهادی شگفت انگیز برای استفاده در بازی با کنسول‌های سونی تبدیل نموده است. تلویزیون 65A90J سونی دارای پورت HDMI 2.1 است که سرعت عکس‌العمل شما را در صحنه‌های بازی بسیار بالا برده و بسیار سریع می‌توانید واکنش نشان دهید. تلویزیون 65A90J سونی کیفیت تصویر آن 4K بوده نرخ تصویر one hundred twenty فریم بر ثانیه را دارد که برای بازی کردن با پلی استیشن 5 بسیار عالی بوده و از سرعت بالایی برخوردار است. بنابراین در تیراندازی، ورزش و بازی های با عملکرد بالا و سریع سرعت عمل بالایی داشته و همواره برنده‌ی بازی خواهید بود. بنابراین با این تاخیر ورودی بسیار کم و به یاری نرخ فریم 4K/120fps تجربه‌ی یک بازی هیجان انگیز و بسیار سریع و حرفه‌ای را خواهید داشت.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

امکان مدیریت و تنظیم تلویزیون را از طریق تلفن همراه هوشمند برای شما فراهم می کند. فروشگاه اینترنتی آوینتو روزانه تخفیفات ویژه ای را در این صفحه منتشر می کند . و هرگونه کپی برداری برابر با قانون تولید محتوا مورد پیگرد قرار خواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از موجودی هم اکنون از طریق پشتیبانی آنی واتس آپ باماتماس بگیرید.


تلویزیون 75 اینچ ال جی 75 nano 79


تلویزیون ال جی 55 nano 75

تا حالا چند بار بازی مورد علاقه خود را به دلیل فراموش کردن آن از دست داده اید؟ حالا دیگر لازم نیست نگران باشید با تلویزیون هوشمند UP7750 ال جی این مشکل برای همیشه حل شده است. تلویزیون UP7750 قابلیت Sport Alert را دارا می باشد که اطلاعات ورزشی را قبل، حین و بعد بازی نشان می دهد. حتی اگر در حال تماشای برنامه ی دیگری باشید نیز ال جی UP7750 اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهد و شما می توانید از جدید ترین اطلاعات ورزشی با خبر شوید.


قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی بانه


به صورت کلی بدون خاموش کردن صدای تلویزیون،از صدایی هماهنگ و قدرتمند لذت ببرید. فناوری Object Tracking Sound Lite اشیاپ داخل تصویر را ردیابی و دنبال می‌کند و صدا را دقیقا از همان جایی که در تصویر ایجاد می‌شود، تولید می‌کند. این فناوری صدایی فراگیر و سه بعدی را در فضای اتاق شما پخش کرده و شما را غرق محتوا می‌کند. به لطف Adaptive Sound، محتوای آرام را با آرامش بیشتر و محتوای هیجانی را با هیجان بیشتر تماشاکنید. با Adaptive Sound لذت واقعی را هنگام تماشای محتوای مورد علاقه‌تان تجربه کنید.


FILMMAKER MODE یکی از این فناوری‌ها است که کاربرد آن برای ایجاد تصاویری سینمایی است و دید و قصد سازنده از ساخت محتوا را به خوبی نشان خواهد داد و هر آن‌چه کارگردان قصد داشته ببینید را به عرصه نمایش درخواهد آورد. یک پردازنده قدرتمند معیار تشخیص کیفیت تصاویر پردازش شده است و تلویزیون 55UP75003 نیز از بهترین و قدرتمندترین پردازنده جهت پردازش تصاویر محتوا بهره گرفته است. تلویزیون‌های ال‌جی دارای بهترین کیفیت در تصویر هستند و در این تلویزیون به لطف موتور پردازشگر α5 AI Processor 4K هر آن‌چه که مشاهده می‌کنید بهینه شده و دارای کیفیتی و وضوحی عالی است.


رنگ‌های پر تحرک، دقیق و طبیعی، زیبایی وصف ناپذیری به هر صحنه خواهند بخشید. بیش از یک میلیارد رنگ غنی بر روی نمایشگر این تلویزیون ظاهر خواهند شد؛ بله تلویزیون LG NanoCell همه‌ی این‌ها را ممکن می‌سازد. با ایجاد رنگ‌های واقعی بر روی نمایشگر این تلویزیون نانوسل وضوح 4K واقعی به ارمغان خواهد آمد. در حقیقت کیفیت 4K واقعی بر روی این تلویزیون با پیروی از استاندارد بین المللی CM پدید خواهد آمد. به این ترتیب با ارمغان این وضوح بر روی نمایشگر تلویزیون تجربه بصری درخشان‌تر و واضح‌تری را کشف خواهید کرد.

Report this wiki page